Vés al contingut principal
972209458 institutmontilivi@xtec.cat
Esteu accedint com a visitant
Inicia la sessió
Moodle Institut Montilivi
Inici BAT Redueix Amplia
PRIMER SEGON
CICLES Redueix Amplia
ADMINISTRATIU AUTOMOCIÓ FOL-EIE INFORMÀTICA QUÍMICA SERVEIS SOCIOCULTURALS INNOVACIÓ i EMPRENEDORIA SEGURETAT MEDIAMBIENTAL CAS ELECTRÒNICA
ESO Redueix Amplia
PRIMER SEGON TERCER QUART
Moodle Institut Montilivi
  • Inici
  • BAT
    PRIMER SEGON
  • CICLES
    ADMINISTRATIU AUTOMOCIÓ FOL-EIE INFORMÀTICA QUÍMICA SERVEIS SOCIOCULTURALS INNOVACIÓ i EMPRENEDORIA SEGURETAT MEDIAMBIENTAL CAS ELECTRÒNICA
  • ESO
    PRIMER SEGON TERCER QUART
  • Més
Expandeix-ho tot Contreu-ho tot
  1. PLA ESCRIPTURA - FORMACIÓ
  2. Topic 4
  3. Activitat de definició i descripció

Activitat de definició i descripció

Requisits de compleció
Oberta el diumenge, 21 de setembre 2014, 00:00
Venciment: dijous, 27 de novembre 2014, 00:00

Prepareu una activitat de definició de dos conceptes que us siguin útils en la vostra matèria (consulteu el material adjunt per entendre com s'ha de plantejar, què es pretén i com s'ha d'avaluar). Es poden utilitzar fonts de consulta, però no s'acudirà al diccionari fins al final, per comparar.

Feu constar, en l'explicació de la vostra activitat:

1. Quins conceptes fareu definir i a quin grup (relacionats amb la matèria actual).

2. Quin material preparareu abans de fer l'activitat (exemples i contraexemples, adreces per fer recerca, recordatoris de com s'ha de començar) i per avaluar-la (ex.: una graella com la de l'activitat 4 de les Pràctiques de descripció que hem vist al Moodle i que calia fer-se a mida).

3. Quins mètodes d'exploració dels coneixements fareu servir, tant per assabentar-vos del que saben prèviament com per decidir els atributs principals dels conceptes definits i quins són essencials i quins són prescindibles (pluja d'idees, grup petit, grup-classe, etc.).

4. Concreteu el temps que dedicareu a cada fase de l'activitat (donar exemples, fer recerca, escriure les definicions, crítica de les definicions, avaluació conjunta o mútua).

Un cop definits els conceptes i consensuades les definicions, els alumnes hauran d'utilitzar aquests dos conceptes en una descripció (d'un mapa, d'una eina, d'un instrument, d'un lloc, d'una persona, d'una gràfica, d'una obra d'art, d'una imatge, d'una figura, d'un escenari, d'un sentiment, d'una sensació, d'un procés en què un element canviï, d'un cos, d'un ésser, d'un objecte, d'un caràcter, d'una actitud, d'un tipus de població, d'un període històric, d'un element observat al microscopi, etc.) d'una extensió mínima de 10 línies.

Proposta per als professors de llengua i literatura:

Que els dos conceptes definits siguin figures retòriques i que s'incloguin després en la descripció d'una persona coneguda o en una autodescripció.

Model: text de J.M. de Sagarra

Aquesta activitat es pot respondre de dues maneres: text en línia o bé fitxer escrit en un word i adjuntat.

.

Info

    Moodle communitysupportMoodle developmentMoodle DocsMoodle.com

Follow Us

Copyright © 2024 - Developed by LMSACE.com. Powered by Moodle

Contacteu amb el suport del lloc
Esteu accedint com a visitant (Inicia la sessió)
Resum de retenció de dades
Instal·leu l’aplicació mòbil
Funciona amb Moodle